nini2_edited_edited.jpg

Nini Myhrvold

Nini Myhrvold jobber som doula og naturterapeut. Hun underviser i hvordan vi skal lytte innover for å sannere kunne hjelpe andre.

Nini jobber med tilstedeværelse og intuisjon, og er utdannet NLP-terapeut fra Paradigme akademiet, Kraniosakral-terapeut fra Akademi Helbredi, og har et bredt spekter av diagnoseteknikker, massasje-teknikker og behandlingsverktøy fra lærere rundt om i verden. Hun er også utdannet doula, svangerskapsterapeut og kursleder fra Doulaskolen, og er i pågående utdannelse som Biopat ved Tønsberg medisinske skole.

Nini Myhrvold sin undervisning

• Gjennom åpen nysgjerrig utforskning vil hun invitere Doulaskolens studenter med på hvordan vi kan bevisstgjøre kroppslige eller psykologiske blokkeringer i oss selv, og på den måten øke evnen vår til å gjenkjenne tilsvarende i andre, og veilede dem forbi dem underveis i svangerskap eller fødsel.

• Det blir også utforsking av litt teori rundt non-verbal kommunikasjon, og hvordan samspillet mellom mennesker formes av virkelighetsoppfatning og bevissthet fra alle i rommet.

• Studentene vil videre lære hvordan å skape tillit og tilknytning til klienter og mellom klienter.

• Gjennom å dele sitt språk for det uangripelige, håper Nini at vi kan tilnærme oss en dypere forståelse av hvilken sensitivitet, ærbødighet, ansvarlighet og privilegium som ligger i det å holde et trygt rom som doula og terapeut.